روش های دیگر تبلیغات
روش های دیگر تبلیغات – مسلماً بجز تبلیغات محیطی ، نصب بیلبورد و استند، و روشهای سنتی که در دهه های اخیر مرسوم بوده است روشهای جدید و موفق تری نسبت به آنها وجود دارد و اصلاً دلیل اصلی جایگزینی اینگونه تبلیغات تاثیرات آنها بر مخاطب امروزه است . مخاطبینی که همیشه و در همه حال با تکنولوژی زندگی می کنند و آنقدر که توجهشان به گوشی تلفنی که در دستانشان هست به هیچ نوع تبلیغاتی نیست و یا کمتر است . با این تفاصیل همه ما بر این باوریم امروزه تاثیر تبلیغات مجازی بسیار بیشتر از روشهای تبلیغات سنتی است. در ادامه به ترتیب اولویت و کارایی به روشهای مختلف تبلیغات موثر اشاره می شود.
چه نوع تبلیغاتی مناسب است
با توجه به تنوع تبلیغات در بازار کار مناسب ترین روش تبلغیات بایستی با نوع آگهی و کسب و کار منطبق باشد به عنوان مثال تبلیغات فروش گوسفند و یا حیوانات را در رساه هایی نظیر تلوزیون نمایش نمی دهند و یا برای تبلیغت خودرو های شخصی آگهی رسانه ای یا تبلیغات در گوگل ثبت نمی کنند به عنوان مثال فروش خودرویی که می شود با تبلیغات در یک سایت نیازمندی به صورت رایگان ثبت کرد هزینه چند صد دلاری تبلیغات در گوگل مسلماً عاقلانه نیست . از این جهت برای تشخیص این موضوع کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما در این زمینه پاسخگو می باشند و شما را تا لحظه انتخاب صحیح راهنمایی می کنند.
چگونه تبلیغات مناسبم را انتخاب کنم؟
در کل همه نوع تبلیغات کاربردی است . اما انتخاب تبلیغات هدفمند با معیار مخاطبین هدف علاوه بر اثر بخشی هزینه های کمتری خواهد داشت . تعریف کلی تبلیغات برای من یا تبلیغ دهنده به این شرح است . من تبلیغ می کنم بهتر دیده شوم و با کمترین هزینه بیشترین درآمد را کسب کنم . اگر غیر از این باشد آن تبلیغ موثر نیست و فقط دور ریختن پول بحساب می آید. به عنوان مثال چند درصد از مخاطبین شما مجلات یا نشریات را مطالعه می کنند و اگر شما در آنها تبلیغ کنید چقدر می توانید مخاطب جذب کنید مسلماً به جواب رسیده اید . ولی برای درک بهتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:۰۸۱۹۱۰۱۰۲۳۰
تبلیغات در گوگل
در یک سال اخیر با توجه به الگوریتم جدید گوگل تبلیغات در گوگل فقط منحصر به سایتها نیست . حتی یک آگهی از یک محصول هم میتواند شاخص تبلیغات در گوگل باشد تا چه برسد به سایتهای بزرگ و کوچکی که محصولات و خدماتی متفاوت دارند. تبلیغات در گوگل به صورت کمپین های تبلیغاتی ثبت می شوند. و با توجه به تعداد کلیک و وردی کاربر محاسبه می شوند . در هنگام ثبت آگهی در گوگل کلیه اهداف شما ثبت می شوند و درنهایت گوگل تبلیغات شما را فقط به مخاطبینی نمایش می دهد که به دنیال خدمات و محصولات هستند.به این روش تبلیغات هدفمند خواهد بود.
تبلیغات رسانه ای
تبلیغات رسانه ای مختص تلوزیون و ماهواره نمی شود . رسانه های اینترنتی نظیر یوتیوب یا آپارات و … دامنه تبلیغات رسانه ای را گسترده تر ساخته است. این شبکه ها آنقدر مجذوب کاربران است که علاوه بر تبلیغات مرکز درامدی برای عموم مردم جهان است و به دلیل همین پتانسیل تبلیغاتی گوگل شرکت یوتیوب را خریداری کرد. ولی باز هم این نوع تبلیغات مختص کاربران و کسب و کارهای خاص است.و به دلیل هزینه های بالا برای کسب و کارها و مقاصد کوچک مناسب نیست.
تبلیغات در سایتها
سایتهای اینترنتی جزع کم هزینه ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات است . در واقع خدمات تبلیغاتی سایتها را باکمترین هزینه بجای هزینه طراحی یک سایت مجزا دریافت خواهیم کرد. سایتهای تبلیغاتی و نیازمندی ها ترافیکی ایجاد می کنند که آگهی شما در صفحات و جستجو های گوگل و دیگر موتورهای جستجو نمایان شوند و توسط کلمات کلیدی شما به کاربران معرفی شوند.نیازمندی های اینترنتی در کشور ما ایران در دهه اخیر بیشترین کاربرد تبلیغات را در میان روش های تبلیغاتی داشته اند. همدان اد یکی از این نوع روش های تبلیغات بشمار می رود
رپورتاژ آگهی
رپورتاژ در سئو به چه معناست؟ رپورتاژ یک کلمه فرانسوی مشتق شده به معنای گزارش است و معمولاً برای تبلیغات از طریق گزارش یک خبر یا رویداد استفاده می شود. اگر آن را در ترجمه گوگل جستجو کنید این جمله ظاهر می شود: گزارش اخبار، برای مطبوعات و رسانه های پخش. در واقع با یک متن مطبوعاتی کامل با جزئیات بیشتر یک کسب و کار بهترین نتایج بازدید را خواهد داشت البته به این شرط که مطلب در سایتهای پربازدید به نمایش درآمده باشد. در این خصوص اگر نیاز به مشاوره دارید تماس بگیرید: ۰۹۱۸۵۰۰۱۹۵۰
تبلیغات در شبکه های مجازی (دیجیتال مارکتینگ)
دیجیتال مارکتینگ بخشی از عملیات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی است . با گسترش شبکه های اجتماعی که شاخص ترین آنها اینستاگرام،فیسبوک،تویتر، و .. هستند.تبلیغات در این پلتفورمها اثربخش تر بحساب می آیند. به طوری که مدیریت این شبکه ها به خودی خود یک مهارت و کسب و کار بشمار می رود. تبلیغات صحیح در شبکه های اجتماعی به دلیل کاربران عظیمی که از این شبکه های استفاده می کنند بسیار پر بازده است .
تبلیغات به روش ایمیل مارکتینگ
بازاریابی و تبلیغات ایمیلی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات و همچنین تشویق وفاداری مشتریان است. این نوعی بازاریابی است که می تواند مشتریان لیست ایمیل شما را از محصولات جدید، تخفیف ها و سایر خدمات آگاه کند. بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین و محبوب ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی است.
تبلیغات اس ام اس مارکتینگ
تبلیغات و بازاریابی سرویس پیام کوتاه (SMS) نوعی بازاریابی است که کسب و کارها از آن برای ارسال تبلیغات به مشتریان از طریق پیام های متنی استفاده می کنند. به عبارت دیگر بازاریابی پیامکی همان بازاریابی و تبلیغات متنی است. مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی نیز انتخابی است، به این معنی که مشتریان باید در آن ثبت نام کنند.یا ارسال توسط لیست های از پیش تعیین شده مشتریان ارسال می شوند. امتهان کنید اگر قصد دارید به این حوزه وارد شوید. کلیک کنید
تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی به عنوان نوع خاصی از ارتباطات طراحی شده برای ارتقای مزایای اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی محصولات برای شکل دادن به ارزش ها و رفتار مسئولانه مصرف کنندگان تعریف می شود.تبلیغات محیطی جزع تبلیغات معناگرایانه است که با پارتنرهای واقعی جلوه بهتر و تصویر ذهنی مشخص و به یادماندنی در مخاطب ایجاد می کند. برای تبلیغات اینترنتی در شهر همدان با ما تماس بگیرید . ۰۹۱۸۵۰۰۱۹۵۰
تبلیغات در نشریات
تبلیغاتی که امروزه کمتر دیده می شود . انتشار، آگهی، تبلیغات شامل همه ابزارهایی برای رساندن به اطلاعیه عمومی فروش یا اطلاعیه در مورد قصد انجام یک فروش است، اعم از شفاهی، تبلیغات روزنامه، آگهی مجله، آگهی دستی، با اخطار کتبی، با اخطار چاپی، با چاپ ولی همچنان کاربردی و مورد استفاده است.
ثبت آگهی جدید | مطالب و اخبار | فروشگاه اختصاصی مشتریان | سرویس ایران | همدان سئو
در مورد این آگهی بازخورد بدهید!